Hossa Kylmäluoma

Kylmäluoma on matkailuun erikoistunut yritys ja oli myös Suomen ensimmäinen retkeilyalue vuonna 1979. Uudistimme ja modernisoimme yrityksen ilmeen sekä markkinoinnin. Uudet kotisivut ja integroitu booking-varausjärjestelmä valjastettiin verkkonäkyvyyteen ja mökkivuokraamiseen. Kylmäluoma on pitkäaikainen asiakas, jolle toteutamme erilaisia matkailumarkkinoinnin kampanjoita ja markkinoinnin toimenpiteitä sesonkiaikojen ympärille. Markkinoinnin kohdennus, ajankohta ja kohderyhmän viestiminen ovat matkailumarkkinoinnin tärkeitä tekijöitä liiketoiminnan onnistumiselle. Haasteena on hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti eri mainoskanavien mahdollisuuksia, joihin meidän pitää vastata erityisesti matkailualueiden tasolla.

Toiminnan brändäys

Olemme toimineet Kylmäluoman ns. ”brändipoliisina” ja markkinointikumppanina. Olleet mukana toteuttamassa matkailumarkkinoinnin strategista suunnittelua, kehittämällä alueen näkyvyyttä digitaalisissa kanavissa ja sosiaalisessa mediassa.

SOSIAALINEN MEDIA

Matkailualalla sosiaalisen median laadukas ja strategisesti mietitty näkyvyys on erittäin tärkeässä roolissa. Huolehdimme Hossa-Kylmäluoman somepresenssistä kokonaisvaltaisesti kuukausittaisena palveluna sekä Facebookissa että Instagramissa. Tileille on lähdetty luomaan erilaisia luontomatkailijoita palvelevaa sisältöä somestrategian mukaisesti ja yrityksen graafista ilmettä myötäilevästi. Someylläpidon ulkoistaminen vaatii luottamusta, joka rakentuu yhteistyön varrella hyvien tulosten myötä. Hossa-Kylmäluoman sometilit ovat kasvaneet usealla tuhannella seuraajalla ja yleisön sitoutumisaste on parantunut huomattavasti. Orgaanisen sisällön lisäksi kanavissa hallinoidaan myös ajankohtaisia mainoskampanjoita, jolloin saadaan entisestään tehostettua nettisivuliikennettä ja asiakasyhteydenottoja somen kautta.

Katso lisää

KiiNnostuitko?

Ota yhteyttä niin kerron lisää muista toteutuksistamme.

Ota yhteyttä

Asiakkuuspäällikkö

Sami Alaloukusa

+358 44 020 5254
sami@mainoslahde.fi